Με την
κατεπείγουσα εγκύκλιό του την προηγούμενη εβδομάδα το Υπουργείο Παιδείας
προχωρά στο σχεδιασμό του για «κούρεμα» των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών
στην Α/θμια εκπαίδευση. Προσθέτει ακόμη ένα μέτρο, που μαζί με τις
συγχωνεύσεις-κλεισίματα σχολείων, τις συμπτύξεις τμημάτων, την αύξηση του
ωραρίου επιδιώκει να δημιουργήσει «πρωτογενές πλεόνασμα» εκπαιδευτικών. Ένα
«πλεόνασμα» που θα χρησιμοποιηθεί για υποχρεωτικές μετακινήσεις εντός νομού
ή περιφέρειας ή σε όλη την επικράτεια ή
απλά για να μετακινηθεί …στο σπίτι του. Το δικαίωμα στην επιλογή είναι μεταξύ
μετακίνησης που σημαίνει εξαναγκασμός σε παραίτηση ή διαθεσιμότητα-απόλυση.
Αυτή η κίνηση του Υπουργείου :
·
δεν είναι
μια ειδική περίπτωση για την Α/θμια. Αποτελεί μια ειδική πλευρά,
της γενικευμένης επίθεσης της κυβέρνησης και στις δυο βαθμίδες στην εκπαίδευση
με στόχο την διάλυση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών, συντρίβοντας ότι
θυμίζει σταθερότητα και μονιμότητα. Μας αφορά ΟΛΟΥΣ δάσκαλους, νηπιαγωγούς
και καθηγητές.
·
δεν
στερείται λογικής –παρά το παράλογο του πράγματος -«μετράω κεφάλια και
διαιρώ»-, πολύ περισσότερο δεν υπάρχει λάθος στον διαιρέτη. Η κυβέρνηση
κάνει πράξη τη μνημονιακή λογική για λιγότερα σχολεία-λιγότερη μόρφωση, για
περισσότερους μαθητές στα τμήματα-χειρότερη μόρφωση, λιγότερους εκπαιδευτικούς,
περισσότερο ανεργία, φτώχεια, εξαθλίωση.
Αποτελεί
η εξέλιξη αυτή, ακόμη μια συνιστώσα που μαζί με την αξιολόγηση, το πειθαρχικό
δίκαιο και το ΔΥ κώδικα, συγκροτούν το αντιδραστικό πρότυπο του Υπουργείου. Αυτό
του σκυφτού, χειραγωγημένου εκπαιδευτικού, ανήμπορου να αντιδράσει, ιμάντα
μεταβίβασης των αντιδραστικών επιλογών κυβέρνησης και τρόικας στους μαθητές,
στη νέα γενιά του τόπου μας. Στην κατεύθυνση αυτή στρατεύονται και οι
καλοπληρωμένοι κονδυλοφόροι των Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης και Αποπροσανατολισμού
που το τελευταίο διάστημα ξεσαλώνουν πραγματικά για το «εξωφρενικό» των 200.000
εκπαιδευτικών «ανίκανων», «κοπανατζήτζδων» «ψυχολογικά άρρωστων» κλπ
Συναδέλφισσες συνάδελφοι
Ο
λύκος μας έχει δείξει τα δόντια του, ας μην ψάχνουμε το ντορό του. Δε
χωράνε αυταπάτες και ψευδαισθήσεις Είναι αυτό που νομίζουμε. Είναι ξεκάθαρο ότι
από Σεπτέμβρη θα κάνουμε(αν έχουμε) μια διαφορετική δουλειά σε ένα άλλο σχολείο
από αυτό που ξέραμε.
Ποια
πρέπει να είναι η απάντηση του κλάδου; Δεν αρκεί η καταγγελία και καταδίκη πολύ
περισσότερο δε συνιστά απάντηση η ντρίμπλα της υπόδειξης στα στελέχη
(Διευθυντές και Προϊστάμενοι) της απάντησης στο έγγραφο του Υπουργείου. Παρότι
το κλίμα δεν είναι καλό στα σχολεία, συνέπεια της αδράνειας που έχει επιβληθεί
με κύρια ευθύνη των ηγεσιών σε ΟΛΜΕ ΔΟΕ, παρά την έλλειψη αγωνιστικής
προετοιμασίας στον κλάδο και την προσμονή για αλλαγή στην εκλογική καταγραφή των
συνεδρίων, παρά το τέλος της χρονιάς στην Β/θμια (Πανελλαδικές και άλλες
εξετάσεις μετά το Πάσχα), απαιτείται:
ΆΜΕΣΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ που
θα αποφασίσουν κινητοποιήσεις διαδηλώσεις –καταλήψεις Διευθύνσεων κλπ με ΑΠΕΡΓΙΑΚΟ
ΔΙΗΜΕΡΟ την τελευταία βδομάδα πριν τις διακοπές του Πάσχα. Να κλείσουμε τα
σχολεία μας για να μείνουν ανοιχτά. Να βγούμε στους δρόμους όλος ο κόσμος της
εκπαίδευσης μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας για να τους σταματήσουμε.
ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ – ΕΕ – ΔΝΤ
·
Να μην κλείσει κανένα σχολείο- να μη
γίνουν συμπτύξεις τμημάτων-
·
Σταθερή μόνιμη δουλειά για όλους Να μην περάσει καμία απόλυση, καμία εφεδρεία
·
Όχι στις στην
κατάργηση των οργανικών και στην άρση της μονιμότητας.
·
Όχι στο σχολείο των λίγων και εκλεκτών
μαθητών, των φτωχών και τρομοκρατημένων εκπαιδευτικών.
deltioake.blogspot.com 6/4/2013
Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών